søndag 20. mars 2011

Dejlige København...

Nå er det noen uker siden vi var i København, men jeg hiver inn et innlegg fra en særdeles inspirerende by..

Vi fikk...


Det ble tid til...

Det ble også (tro det eller ei....) tid til...

,

Og forresten så har de verdens beste skumboller på Frellsen Chokolade


 København er også veldig langt framme på mote og nye trender. En bra kilde til inspirasjon, med andre ord:-)


Så... skal du på storby- weekend, anbefales København på det sterkeste. Bra shoppingmuligheter, estetisk by, også er det ikke stress mtp språk, mat, osv, som det gjerne blir om du reiser litt lenger vekk.


6 kommentarer:

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Åh, det såg kjempeherlig ut! Fikk reisefeber:-)

frusunde sa...

Jeg må si at jeg er ganske så enig! En kontinental følelse og akkurat så urbant som jeg liker, uten at det blir altfor stort og trafikkert.. Klemmm

Bekka sa...

Dette så ut som en bra tur! Lenge siden jeg har vært i København nå, kanskje på tide å ta en tur snart -blir jo fristet når jeg ser disse bildene hvertfall :)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Ja, jeg må vist ta meg en tur dit snart ;)
Koselig blogg du har med mange søte fristelser og masse inspirasjon!

Klem Anette

Unknown sa...

ser ut som du hadde en tiptop tur!
herlig;)
klem m

Margrete sa...

Anne- nå savner jeg litt innlegg fra deg=) Gir deg uansett herved en Blogg-award (som det så fint heter). Sjekk bloggen min,!
Klem Mags