tirsdag 25. januar 2011

Personalize your things, del 2

Jeg har tidligere skrevet om hvordan en kan gjøre ting i hjemmet sitt mer personlig.


Jeg har gjort en god investering for en stund siden, og det var da jeg kjøpte disse sinkplatene fra Ib Laursen:


Disse kan brukes til så mangt, for eksempel til pynt, eller til systematisering,


eller til dekorering:


Og det er akkurat dekorering jeg har brukt de til i kveld.
Hvorfor betale mange hundrekroner for dyre puter når man kan male bokstaver og tall på de man har fra før?

Før:


Etter:


Pute 2:

"Cueille de jour" er fransk, og betyr "grip dagen", eller som kjent "carpe diem".






5 kommentarer:

Kristoffa sa...

Putene dine ble jo som nye og veldige fine :)))
Jeg ønsker meg også slike sjabloner. Lurer på hvor jeg får tak i dem.....

Bekka sa...

Så mye fint du har laget av de sjablongene, liker særlig godt putene dine, ordentlig flotte!
Klem fra Bekka

Margrete H Bjørkhaug sa...

Anne! De bokstavene er veldig kule! Husker jeg la merke til de når du hadde skaffet de klesvask- boksene, men tenkte de var kjøpt sånn! Du er kreativ!:)

Jatte sa...

SÅ mye kult du har fått til med disse sjablongene♥ Love it!
Hvor har du kjøpt disse platene hen? disse skulle jeg virkelig hatt altså ;)

Takk for din mening ang gardinbytte - elsker blondegardinene selv, men så er det jo dette med litt forandring også da - hehe..

Ønsker deg en fin Onsdag,
Klem Jatte♥♥

Fjordheim sa...

Så flotte puter du har laget.
Lurt med skrift på vasketøydunkene og kassene også. Men jeg er redd jeg ikke klarer å få det så beint og fint. Har prøvd med noe der bokstavene ble stående litt i berg og dalbane, hehe. Ikke så fint det da.
Ha en riktig god kveld :)