torsdag 2. desember 2010

Jeg har ikke sluttet og blogge...

... jeg har det bare travelt, pluss jeg har blitt småsyk. Men jeg merker at for å koble best mulig av fra eksamenslesing(bare èn igjen nå!) og jobbing, er den beste måten for meg, å skape noe nytt, og få bruke mine kreative sider. Blant annet har jeg forvandlet en TV- benk (bilde kommer)... Og etter hvert får jeg på plass et nydelig skatoll fra min farfars hus, som først skal få litt maling og nye knotter på seg..


Ellers prioriteres førjulskosen på det sterkeste her hjemme. Pynten er på plass, lysene tennes hver kveld, ovnen fyres det ustoppelig i, ett tonn mandariner er fortært, pepperkaker og serinakaker er bakt, og juleverksted er holdt. Ventetiden er herlig!


Ha en herlig torsdagskveld!

1 kommentar:

Bettum Villa sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg ;) Da fant jeg jo din koselige blogg!
Ser på noen bilder under her at du har et slikt herlig skilt med misteltein og bjelle på.. får jeg spørre hvor du har funnet det? Nydelig.

Klem Madelén