mandag 22. november 2010

Førjulshelg i Grimstad

Som vanlig i november, har familien min en tradisjonell førjulshelg i Grimstad.

Helga pleier bestå av joggebukse, bytur med handling, god middag, og ikke minst pakkelek.
Vi hadde en super helg på alle måter, og litt handling i Grimstads koselige gater, var en selvsagt post på programmet. I tillegg bydde Grimstad på førjuls- snø mens vi var der!

Den koselige butikken; Vildanden, må alltid besøkes


Et lite juleverksted med niese, nevø, søster og mor




Hva er dine førjulstradisjoner?


3 kommentarer:

Inga Hovda Åsland sa...

Selvfølgelig vil eg følge en så kjekk blogg! Virkelig kreativt og inspirerende!
Kjekt at du også liker det jeg driver med! Og at du har handlet hos meg :-)

Ruter & Hjerter sa...

Hei! flott og inspirerende blogg du har:)

Margaret sa...

Åh, så gildt det så ut. Dere koste dere nok fælt tenker jeg:)